14 Şubat 2012 Salı

Selam! Sevgililer Günü'ne hoşgeldiniz,sevgilinizi nasıl alırdınız? Iyk. Her yerde ve bütün gün vıcık vıcık sevgilileri görmek benim için pek iç açıcı değil.Zaten içli dışlı olmayı da çok sevmem.Birlikte oturan zıt cinsleri görünce saldırasım geliyor sadece o kadar.Mutluluğunuzu gözümüze sokmasanız olmuyor değil mi? Janlarım ya onların suratını moratmak isterdim.Bir de çok tatlı olduklarını falan sanıyorlar olum ya.Tamam bir çiçek al,bir hediye al da gözüme sokma benim ben çok kıl oluyorum.Ya da kocası ya da karısı ölmüş olanlar varsa? Onlara nasıl bir kötülük yapıyorlar farkında değiller.Ben de kendi çapımda okula giderken pespembe bir çorap giyerek kutladım Sevgililer Günü'nü.Bir de en yakın arkadaşım (PuCCa gibi ben de bir rumuz bulayım ya şuna) ile yanii Çatlak olsun hadi işte onunla birlikle Anti-Sevgililer Günü gibi bir şey yaptık.Ynai müzik dinleyip dedikodu yapıp Transformice oynadık.Sevgili falan istemiyorum,erkekler arkadaş olarak iyiler benim için şu anlık.Her şeye fak of.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder