2 Şubat 2012 Perşembe

Yaşlı Hissediyorum

Bazen arkadaşlarımın yanında kendimi kesinlikle yaşlı bir nine gib hissediyorumi.Yaptığım-gerçeklerştirdiğim çoğu şey,onların yaptığının tam tersi.Örneğin basit şeyler anlatacağım.Mesela el yazım.Arkadaşlarım düze yazıyı gayet güzel yazarken ben el yazsından hala kopamadım.Düz yazı yazmam gerekse bile bazı harfleri hala bitişik yazıyorum.Mesela müzik tarzlarımız tamamen farklı.Onlar 'Pitbull' dinlerken ben 'Sum 41' falan dinliyorum,dağlar kadar fark var.Ya da onlar daha sakin bir şarkı seçmek istediklerinde Adele-Rolling In The Deep ya da Duman dinliyorlar bense Blink182 I Miss You ya da Angels And Airwaves dinliyorum.Meselakonuşma tarzlarımız,bazı kızlar ağzını yuvalayarak ve çok kısık sesle ya da cırtlak,yüksek ve sinir bozucu bir sesle konuşuyor.Ben denesem de yapamam.Mesela yine kızlar 'One Direction'grubundaki çocukları veya 'Castin Biber' i yakışıklı buluyorlar.Ama ben o iki saçmalıktan da nefter ediyorum ve 'Billie Joe Armstrong' u ve 'David Desrosiers'i yakışıklı buluyorum.Onlar,saçma sapan,adlarını hiç bir zaman aklımda tutamayacağım kız dergileri alıyorlar ben Blue Jean.Tabii zamanında benim de birkaç ay takip ettiğim CosmoGirl'ü bırakmışlığım var da bunları yazabiliyorum.Bazı salaklar 'Metallica'yı çok seviyorum' diye geçiniyorlar fakat 30.yıl kutlamalarında veya 'Lulu'dan haberleri bile yok! Hatta 'Master Of Puppets'ı hiç duymamışlar bile...Yazık.Ama şöyle düşünüyorum;Onlar popüler kültürün esirinde kalacak,ben ise her zaman biraz ''Vintage'' olacağım.

 Şu an blink-182 - After Midnight dinliyorum,mükemmelllll.....!!!!Tamam tamammm!!! sustum David Guetta dinliyorsunuz anladım! Özür!
Eski blogumdan bu yani alıntı değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder